invision
استارت آپ اینویژن چگونه رشد کرد ؟
تاکتیک ریفرال یکی از تاکتیک های کاربردی و مهم برای توسعه کسب وکار است، بیش از یکصدهزار از بک لینک های اینویژن از به اشتراک گذاری توسط همکاران شکل گرفته است .
تاکتیک و استراتژی ریفرال !!
ریفرال و یا به اشتراک گذاری یک لینک و ثبت نام توسط این لینکی که توسط یک دوست به اشتراک گذاشته می شود یکی از طرح هایی است که در بسیاری از استارت آپ ها به کار گرفته شده و می شود، به عنوان مثال اسنپ، بلوبانک سامان و کلاب هاوس
البته کلاب هاوس و بلوبانک به نوعی برندسازی خاص در ابتدا و شناسایی اشخاص فعالی هستند که شبکه سازی را بلد بوده و استارت آپ در آینده می تواند روی آنها حساب کند .